Hilversum 24 januari 2018

In 100 dagen klaar voor grote podium

Nieuwe vrijdagavondshow ‘The Talent Project’ investeert in zangtalenten en start eigen Academy

270466 the%20talent%20project 0b41d1 large 1516801626

The Talent Project’ is dé nieuwe talentshow op de vrijdagavond van RTL 4 waarin niet alleen wordt gezocht naar zangtalent, maar waarin vooral wordt geïnvesteerd in talent. Diegenen met potentie worden uitgenodigd voor ‘The Talent Project’ Academy, waar ze door professionals worden opgeleid en klaargestoomd voor het grote podium. De 6-delige show wordt gepresenteerd door een nieuw presentatieduo, dat vanavond bekend wordt gemaakt in 'RTL Boulevard'.

De Academy

Een aantal artiesten is een geboren ster, maar voor de meeste grote wereldsterren geldt dat zij de juiste hulp, coaching en begeleiding nodig hadden om het zo ver te kunnen schoppen. Die unieke kans krijgen de deelnemers van 'The Talent Project' ook als ze op de Academy terecht komen. Ze worden opgeleid, begeleid en gecoacht door professionals uit het vak, want de weg naar het grote podium is keihard werken.

Unieke sprong in de tijd

In elke aflevering ziet de kijker welk traject de kandidaten hebben afgelegd; de allereerste auditie, 100 dagen trainingsperiode op de Academy en de bijbehorende emotionele hoogte- en dieptepunten. In dezelfde aflevering is middels een spectaculaire tijdssprong de volledige transformatie na de 100 dagen te zien. Is de kandidaat klaar voor de tweede auditie; een groots optreden voor een verwachtingsvol publiek en staat er een artiest die het publiek en de jury omver blaast?

Kandidaten gezocht!

Kun jij goed zingen, maar ben jij nog niet klaar voor het grote publiek? Doe dan auditie voor de Academy van 'The Talent Project', waar je wordt klaargestoomd voor het grote podium. Geef je op via www.rtl.nl/thetalentproject.

"The Talent Project' is ontwikkeld en wordt geproduceerd door EndemolShine Nederland en is in het najaar van 2018 prime time te zien bij RTL 4.

Hqdefault