Youtubers strijden in nieuwe 10-delige serie; 'Summer Games'

Een verzameling populaire Nederlandse Youtubers komen in actie tijdens Summer Games: een nieuwe online serie van Endemol Beyond met spectaculaire battles en fysieke krachtmetingen. De competitie omvat tien afleveringen en is vanaf aanstaande vrijdag te zien op het kanaal World of Cinemates.

Summer Games is een vrolijke, sportieve confrontatie tussen twee teams met bekende Nederlandse Youtubers, aangevoerd door captains Peter de Harder en Kelvin Boerma van de Cinemates. Onder de deelnemers bevinden zich grote namen als Thomas van StukTV, Sophie Milzink, Gierige Gasten, Noah Zeeuw van Ponkers, Larissa en Tara van KittehsCupcakes, Niek Roozen, Defano Holwijn en de mannen van Zu5e. De teams spelen in totaal tien rondes, met verschillende opdrachten, uitdagingen en hindernissen. Daarbij gaat het niet alleen om spierballen en conditie, maar ook om lef, wilskracht, strategie en samenwerking.

Volgens de teamcaptains van de Cinemates is Summer Games een feest voor de fans:

“De YouTubers in onze teams zijn normaal gesproken alleen actief op hun eigen kanalen, maar hier zie je ze allemaal tegelijk. Wie van Nederlandse Youtubers houdt, mag dit dus niet missen.„ Kelvin Boerma, Cinemates
“Ondanks het slechte weer, geeft deze serie je een echt zomergevoel. Ook dat is een goede reden om te kijken.„ Peter de Harder, Cinemates

Summer Games is een productie van Endemol Beyond en wordt uitgezonden op het World Of Cinemates kanaal. De eerste aflevering is te zien op aanstaande vrijdag 24 juli. Nieuwe afleveringen staan daarna elke maandag en vrijdag online vanaf 16.00 uur, gedurende vijf weken. De reguliere World Of Cinemates-afleveringen zijn in deze periode tijdelijk op woensdagen om 16.00 uur te volgen.